Prva dva mjeseca rada zdravstvenog portala “Doktor kad mi treba” pokazala su da postoji velika potreba i zainteresovanost pacijenata za online komunikaciju i konsultacije sa zdravstvenim osobljem. Registrovani korisnici su shvatili koliko je ovakav način rada brz i lak, a sve njegove prednosti posebno su došle do izražaja uslijed pandemije kada se niko ne želi izlagati riziku od virusa u čekaonicama.
U jednostavnost i dostupnost regionalno zastupljene platforme dosad se uvjerilo blizu 1.000 korisnika kojima je za rješavanje medicinskih dilema i problema na raspolaganju više od 150 zdravstvenih profesionalaca iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Hrvatske, Slovenije, Njemačke i drugih zemalja, dominantno doktora medicine i stomatologije, ali i magistara farmacije, psihologa, nutricionista i patronažnih sestara.
Najčešće dileme korisnika platforme “Doktor kad mi treba” odnosile su se na oblast pedijatrija i psihologija koje su primile oko 40% posto ukupnog broja upita.
Prema riječima prim dr. Amre Junuzović-Kaljić, specijaliste pedijatrije, razvojem digitalnih tehnologija, komunikacija i pružanje zdravstvene pomoći na ovaj način postali su veoma prihvatljivi i od neprocjenjive važnosti.
“Posebnu korist smo svi imali kroz iskustvo ‘lockdowna’ zbog pandemije SARS-COV 19 virusa. U periodu veoma ograničenog kretanja, pacijentima smo mogli pružiti usluge dijagnostike, terapije, kao i savjetovanja koristeći pametne telefone i kompjutere. Posebno bih istakla kontinuirani kontakt sa roditeljima hronično bolesne djece, djece sa povećanim rizikom od obolijevanja te pružanje zdravstvene pomoći akutno oboljelim. Roditeljima novorođenčadi i dojenčadi smo mogli pružiti podršku i brojna savjetovanja pomoću videokontakata. Iskustvo iz tog perioda je značajno i po tome što smo, koristeći prednosti telemedicine, mogli pružiti pomoć većem broju pacijenata u kraćem vremenu“, istakla je poznata pedijatrica.
Od danas na 500 prodajnih lokacija iNovina svi potencijalni korisnici mogu kupiti e dopunu, umjesto plaćanja karticom na sajtu kompanije, što je velika prednost za sve one osobe koje nemaju iskustva u elektronskom plaćanju.
Prednosti telemedicine, komunikacijskog kanala bez fizičkog kontakta, sve više prepoznaju i menadžmenti kompanija. Spomenimo i da su Akta.ba, Vienna osiguranje, UniCredit bank i OLX.ba svojim uposlenicima osigurali gratis online konsultacije preko ove platforme.
Glavna i odgovorna urednica portala Akta.ba Seida Bijedić naglasila je da su prepoznali prednosti telemedicine koja štedi vrijeme i novac.
“Briga o djeci, stres, nedostatak vremena, sve manja dostupnost termina, razlozi su zbog kojih nam ova usluga olakšava život jer smo u prilici konsultovati se s ljekarom u trenutku kada nam je to zaista potrebno. Dakle, dostupnost kvalitetne usluge, olakšan pristup specijalistima, pravovremen savjet i rješavanje medicinske dileme od posebnog je značaja pogotovo u periodu globalne pandemije”, izjavila je Bijedić.
Osim direktnog razgovora sa medicinskim stručnjakom iz oblasti koja vas zanima, “Doktor kad mi treba” omogućava i dostavljanje drugog mišljenja. Za drugo mišljenje neophodno je dostaviti potrebnu medicinsku dokumentaciju, a stručno mišljenje odabranog zdravstvenog profesionalca stiže u roku od 48 sati.
Još neke od prednosti ove inovativne platforme su: sve usluge je moguće dobiti na nekoliko svjetskih jezika, korisnicima je omogućeno besplatno arhiviranje njihove medicinske dokumentacije na posebno kreiranom računu, a sve usluge plaćaju se univerzalnom valutom nazvanom eDOC. Dopuna eDOC kredita vrši se bankovnom karticom u valuti vaše zemlje. Cijena 15-minutnih chat/video konsultacija je 20 eDOC (20 €), a usluga drugog mišljenja ima vrijednost 139 eDOC.
Platformu “Doktor kad mi treba” istražite na doktorkadmitreba.com , a novosti možete pratiti i putem Facebook, Instagram i LinkedIn profila.